onsdag 6 juni 2007

Hemma

Efter en lång bilfärd i går kväll spenderade jag stora delar av förmiddagen i nya husse och mattes kök.


Men när jag väl vaknade var gården desto roligare!

Ps. det e husses vita ben i bakgrunden! Ds.



Bilresan hem ifrån GBG gick jättebra, Timja somnade i Linas famn i jämnhöjd med Nintendo-fabriken utanför Kungsbacka (playstation e den konsol som får mig att vicka på svansen) och sov hela vägen till Norrköping där vi gjorde ett pit-stop på Gyllene M:et, överviktsmat till G+L samt Mc Royal Canin plus meny med x-tra mkt vatten till fina Timja.

Natten var tvådelad, en del i hundsängen med matte och husse i sin säng samt en del i hundsängen med matte och husse på golvet bredvid. Om det var Timja som behövde närhet lr G+L som ville komma nära sin skatt låter vi vara osagt.

/Stolta nyblivna Matte och Husse

Ps. Det käns lite konstigt att jag som ekonom inte e matte, men jag får väl vänja mig. Ds

2 kommentarer:

Anonym sa...

Finaste lilla Timja, vi ser framemot att följa alla dina små upptåg här:). Stor kram från oss.

Vimla sa...

Hej & välkommen hem till östkusten syrran!
Jag blev lite orolig att du hade ett spöke där bakom dig, dom spirorna såg döda ut ;)

Skönt och höra att du har det så bra, och du får se till att ha lite tålamod med husse å matte, dom kanske inte törs sova själva än!

Vi ses jätte jätte snart!
Kram Vimla