måndag 25 juni 2007

Alba & Zorro

Vi var och hälsade på min syster Johannas två labradorer, kullsyskonen Alba och Zorro. Det var först lite läskigt tyckte Timja - de var ju rätt stora - sedan var det kul och ännu senare var det ännu roligare men då hade Alba och Zorro fått nog. Nog för att de lekte snällt med Timja men sådana där riktiga valpfasoner kunde de klara sig utan :)

Uh oh, är de här verkligen rumsrena?
Om jag gömmer mig bakom busken kanske de inte ser mig...

Jag är liten och snäll jag då! Men inte hur länge som helst :)
Det var lättare att undersöka Alba och Zorro när de låg stillKom igen då, rör på påkarna!
Vaddå är du trött? Jag vill leka mer!
Timja hittade ett gömställe där the big dogs inte kunde komma fram. Ibland är det bra att vara liten! Så länge det varar...
Fina Zorro och Alba vet hur man uppför sig och när man bör ta det lugnt... ...Timja har en del kvar att lära ;)

Inga kommentarer: