torsdag 5 juli 2007

Skogspromenader

Vi har varit i skogen två gånger den senaste veckan. En gång när det regnade och en gång när det var fint väder. Gissa vilken gång Timja gillade bäst?

Fy, vart har de tagit mig? Det är i alla fall lite torrare här under trädet

Matte försöker få Timja bort från trädet, ut i regnet

Ok, jag kommer väl då, bara för att du har godis...

...men jag skyndar mig tillbaka till husse och skyddet under trädet!


Det här var bättre, nu ser man ju hur det ser ut!


På äventyr med husse

Stenar är bra att stå på, man får så fin utsikt

1 kommentar:

Vimla sa...

Hej bästa lilla syrran!
Vilka elakingar dom är dina människor, ut i regnet, du med dina små söta tassar, dom vill man ju inte ha blöta!!!
Jag ska nog ta och anmäla dom till HRS-hundens rätt i samhället!
Mera sovmorgon ostört och regnfria promenader!

Kramis från Vimla,
ja tjatar på matte att vi ska ses snart ;)