måndag 9 juli 2007

Morgonmys - eller kan hunder prutta?

Efter att Lina begivit sig av till Skanska (Summan av personer i vårt hushåll på Skanska e konstant) börjar officielt min semester, inte för att Lina har gått utan för att klockan e halv åtta då jag normalt e på jobbet. Vilket bättre sätt att inleda sin semester på än att ha lite morgon mys med Tim-Tim tänkte jag, och så fort Timja vaknar til och märker att det existerar ett utrymmet mellan henne och mig kryper hon fort närmare (gud va jag älskar att vi har en knähund). Men strax efter det hon har lagt sig tillrätta händer det: en mega brakare doggy-stile, Timja vänder sig snabbt om och undrar vad var det? Men det slutar inte här, för att den lilla hundmagen radade nämligen upp ett smatterband av minifisar, denna gång sätter hon sig upp luktar sig runt, kopplar på sitt patenterade wrinkel-head och tittar på mig med en blick som säger; hallå det där var väl inte direkt fräscht vi ligger ju och myser, suckar lite och lägger sig tillrätta igen.

Det e inte lätt att ha semester!

1 kommentar:

Vimla sa...

HAHAHA I like your style ;););)

Du måste lära dig att inte ligga och fisa i sängen när Tim-Tim är med, hon är faktiskt en liten prinsessa!

Jenny-med hund som inte börjat med sånna fasoner än ;)