fredag 28 september 2007

Playdate med Lyra

Idag har jag lekt med en RR som heter Lyra och som bor jättenära mig. Hon och jag och våra mattar åkte till en hundhage och där fick vi busa hur mycket vi ville!

Lyra är 4 månader, så hon är rätt liten - men tuff!!!
Jag är ju ganska så tystlåten av mig men Lyra, hon låter som om hon vore vuxen redan. Vilka röstresurser! Men himla kul hade vi!

Vassa tänder hade hon också. Emilia, hennes matte, påstod att hon var bitig för att hon håller på och tappar valpgaddarna (bita - nåt sånt har jag aldrig sysslat med...) men jag misstänker att hon är lite av en kannibal eller i alla fall vampyr. Eller så är det jag som har så läckra ben!












Smyga, smyga...
















Kannibalen...
























Nej, nu får du ge dig - ge mig mitt ben tillbaka!














Förlåt då!






















Det här är en kul lek - springa runt utebord är jag bra på!















Pussas lite

Hej då Lyra, vi ses snart igen!

Inga kommentarer: